ימי גיבוש לעובדים

עבור משאבי אנוש ארגונים וגופים מוסדיים

Formation days for employees

מחפשים  יום לגיבוש צוות ועסוקים בשאלת המיליון $?

איפה כבר הייתם ולאיזה מקום וחוויה  אתם רוצים לקחת אותם?  

ושזה יהיה גם חדשני וגם משמעותי!

מחפשים ייחודיות – חדשנות  עם חוויה  ועם משמעות?

הגעתם למקום הנכון!

לשאלות הללו ועוד, מברהטיי היא התשובה!

יוניי סקיבה, היזמת והמייסדת, תיקח אתכם לסיפור הקמת המיזם ומשם תטיס אתכם להיכרות עם תרבות אתיופיה, באופן ייחודי ועוצמתי.

יוניי מלאה בכריזמה ובהומור מפולפל.

מפגש שכולו חוויה – נוגע – מטלטל ומלא בהשראה.

עדיין מתלבטים?

המשיכו לגלוש באתר ולבטח תמצאו תוכן אחד או שניים שיתאימו לקבוצה שלכם.

אם יש שאלות, פנו אלינו ונענה באהבה. 

משחק הכרות

בפעילות זו, הצוות יוצא למסע קצוב בזמן, לתחרות שבירת השיא של עצמו. חברי הצוות יגבשו לעצמם זהות ותרבות אחידה ואף ימציאו שפה שרק הם מבינים. בסיום הפעילות, במעגל מפנק, יתקיים הליך חשיבה רפלקטיבי. דרך סיפור מסעה האישי של המארחת, המשתתפים יתחברו ברמת הפרט והקבוצה. מומלץ להגיע לפעילות בלבוש נוח ורוח ספורטיבית.

העובד על סך כל חלקיו

הרצאה מרעננת המתאימה לכנסים ומזכירה לכולנו, איש ואישה, את התפקיד להיות לתורמים ונתרמים בתחום התעסוקה וההעסקה. "השונות והרב תרבותיות כמקור לצמיחה כלכלית" - הרצאה המזמינה לצאת מהאדישות למודעות אישית וחברתית, פונה למעסיקים ולמנהלים, הרואים בתפקידם כמחוללי שינוי בחברה, כתורמים לתחושת שייכות של העובד וליישום מצוינות אנושית ישראלית.
מתאים ומומלץ לכנסים לעובדים הנדרשים למצוינות ולאלו השואלים מדי פעם "מה עשיתי מתוך תפקידי למען רווחת הפרט בהעסקתו או בהחלטה לא להעסיקו?"

חוויה אתיופית להפנינג משפחות עובדים

המפגש עם האנשים המעניינים ביותר הנו מפגש מעשיר - מרתק ומעורר השראה, שנועד להכרת התרבות של אלו שביום יום אנחנו שומעים-רואים ונפגשים באקראי על ציר המעבר, אך לא בהכרח מכירים. יום לעובדים ולמשפחותיהם או יום תרבויות במסגרות חינוך ומתנ"סים, שנועד להעצים את כלל המשתתפים באירוע זה. נשמח להפעיל תחנה אחת או מספר תחנות עפ"י הנדרש מן המזמין. ברשותנו כל הציוד והתכנים המגוונים למפגש מהנה ומעצים.